BARN & UNGDOM

Hej!

Under veckorna träffas vi i våra kyrkor och gör olika roliga saker. Här hittar du lite om vad som händer för dig som är barn eller ungdom. På våra samlingar är vi noga med att ha roligt, fundera över livet och Gud och ofta fikar vi tillsammans. Är mamma eller pappa eller någon annan nyfiken på att veta vad vi gör så är de också självklart välkomna att hälsa på. Hoppas vi ses!

SÖNDAGSSKOLA

Söndagar kl. 11.00 i samband med gudstjänst.

Tips är att kolla i kalendern om gudstjänsten är i Vårgårda eller Herrljunga.

TORSDAGSTRÄFFEN

Pingstkyrkan Herrljunga

Torsdagar kl. 17.30-18.45.

För alla i årskurs 1-6.

Vi börjar med att äta tillsammans, sedan gör vi något roligt och avslutar med andakt.

BUMS

Pingstkyrkan Vårgårda

Torsdagar kl. 17.30-19.00

För alla från 5an och uppåt.

Tävlingar där alla kan vinna gillar vi, eller där ingen vinner alls. För vi vill att alla ska kunna vara med! Vi lagar mat eller bakar tillsammans, ibland gör vi utmaningar, alltid tillsammans. Och så pratar vi om Jesus.

UNGDOMAR

För dig som är tonåring eller ungdom, som har frågor om tro och gärna har kul med andra.

Nuförtiden håller du dig bäst uppdaterad genom att följa oss på instagram: @pu_vga_hja eller/och genom att meddela att du vill få information om härliga tillställningar till vår pastor Emma Luiga.

barn.jpg
friends-3614311_960_720.jpg